איך בוחרים מנעולן

תוכן עניינים

כאשר שוכרים מנעולן, חשוב לבחור איש מקצוע בעל יושרה גבוהה. מנעולים מקצועיים מורשים על ידי רשויות המדינה, והם צריכים לחדש את הרישיונות שלהם כל שנתיים. חשוב גם לבקש המלצות מאנשים שאתה בוטח בהם.

אם למסגר אין המלצות, אל תשכור אותו או אותה. כמו כן, לוודא כי המסגר אתה שוכר יש אתר אמין. זה צריך לכלול מידע על השירותים שהוא מציע ועל המחירים שלהם.

הלשכה לביטחון ולשירות החקירות (BSIS) מסדירה מנעולים בקליפורניה. יש לו סמכות שיפוטית על כל תעשיית המסגר בקליפורניה. בעוד שלרוב המנעולים אין כמעט קשר עם זרוע האכיפה של הסוכנות, כל פעולה משמעתית יכולה להיות רצינית מאוד. בגלל זה, מומלץ לשמור ייצוג משפטי עבור המנעולן שלך בכל הליך משמעתי.

עלות האימונים

הכשרת מנעולן היא מקצוע יקר. העלות נעה בין 600 ל-12,000 דולר, תלוי בבית הספר ובמיקום. סטודנטים רבים מאבטחים מימון למלגות כדי לכסות את עלות ההכשרה שלהם. האורך הטיפוסי של אימון מנעולן הוא ארבעה חודשים. במהלך הזמן הזה, תלמד את כל הכישורים הנדרשים כדי לעבוד על מנעולים ולהיות מנעולן מוסמך.

אימון מקוון אפשרי עבור מנעולים. כמה קורסים מקוונים יספקו עד 60 שעות של הדרכה. הם יכינו תלמידים לעבודת מסגר עצמאית או למשרה ברמת כניסה בחנות לחומרי בניין או חנות מפתחות. לאחר השלמת ההכשרה, תוכל להרוויח תעודה או תעודה ולהגיש בקשה למשרת מנעולים. ישנם סוגים רבים של אימוני מנעולים זמינים, כולל מסגר למגורים ומסגר רכב.

אמנם הכשרת מנעולן אינה מצריכה לימודים במכללה או באוניברסיטה, אך היא אכן מסייעת לניסיון בתחום. מעסיקים מעדיפים בוגרי תיכון שסיימו קורסים רלוונטיים. מתמטיקה, פיזיקה, חנות פלדה ועסקים כולם אפשרויות טובות. בנוסף, שיעורים בארגון והנהלת חשבונות יועילו גם לך. בכל מקצוע, חינוך טוב יעזור לך להצליח בתחום שבחרת.

עלות אימון המנעולן תלויה במסלול שתבחר. עלות הכשרת המנעולן יכולה להשתנות מ-300 ל-1,000 דולר, והיא יכולה להימשך מספר שבועות או חודשים. בנוסף, עליך לשאול על היחס של מורה פרטי לתלמידים. אתה לא רוצה להירשם לקורס עם מדריך אחד ושלושים תלמידים. ודא להשוות את העלויות של קורסי הדרכה שונים לפני קבלת החלטה סופית.

מנעולן חייב לא רק ללמוד את יסודות המסגר, אלא גם לרכוש כלים וציוד. כלים וציוד יכולים לנוע בין 300 $ ל -1300 $. ערכת מפתח מכונית בסיסית עולה קצת כמו 370 $. קידוח וציוד התקנה יכולים לרוץ בין PS2000 PS3000. מלבד הכלים והציוד, מנעולים צריכים גם לשלם עבור תחבורה לאתרי עבודה ואליהם. אם אתה חושב להיות מסגר, אתה יכול גם להגיש בקשה למלגות או מענקים כדי לקדם את החינוך שלך.

אימון מנעולן עשוי להיות יקר אבל זה שווה את זה. אתה יכול לפתוח עסק משלך אם יש לך את הידע הנכון. MPL Locksmith Training הוא קורס מוערך וזול בהכשרת מנעולים.

אחד שיודע את העבודה

מנעולים אחראים להתקין, לתקן ולתחזק סוגים שונים של מנעולים. הם יכולים גם לעצב וליצור מפתחות חדשים, לשנות צירופי מנעולים, או להתקין התקני בקרת גישה. כדי למנוע פריצות, מנעולים יכולים לעבוד גם עם אנשי מכללה. הם גם יכולים להפעיל מכונות קוד, מכונות לחיתוך מפתחות, וכלי חשמל אחרים.

תפקידי עבודה של מסגר שונים מתעשייה לתעשייה. מנעולים לעתים קרובות לעבוד לבד, כך שהם חייבים להיות מיומנויות ניהול עצמי מצוינות. זה עוזר להם להישאר ממוקדים ופוריים גם כשעובדים שעות ארוכות. בנוסף, מנעולים בדרך כלל בכוננות, מה שאומר שלוחות הזמנים שלהם עלולים להיות בלתי צפויים. עבודה זו דורשת מקצועיות ודייקנות.

תפקידיו של מנעולן הם רבים, אבל אלה נפוצים כוללים הכנת מפתחות כפולים ומערכות נעילה אלקטרוניות ומכניות. לפי הצורך, הם יכולים גם לבצע משימות אחרות פחות נפוצות. כולל כל ניסיון עבודה רלוונטי בעת כתיבת קורות חיים מנעולן. זה גם רעיון טוב להדגיש את הידע שלך על כלים שונים ומערכות מפתח מאסטר.

מנעולים חייבים להיות חזקים ומסוגלים לטפס על סולמות ולהפעיל כוח כבד. הם גם צריכים להיות בעלי כישורי תקשורת טובים, כשהם מתמודדים עם לקוחות על בסיס יומי. הלקוחות צריכים להבין מה הם רוצים ולמה. לקוחות יכולים גם לבקש מנעולים להתקין או לתקן מנעולים.

מנעולים הם בביקוש גבוה, ונחשבים קריירה רווחית. אם יש לך תשוקה למנעולים, אתה תאהב להיות מנעולן. בעזרת השכלה טובה וניסיון, תוכל למצוא קריירה מתגמלת בתחום זה. אתה יכול לעבוד כמסגר מהבית או במשרד.

כמה זה באמת עולה להזמין מנעולן

העלות של שכירת מנעולן תשתנה בהתאם למורכבות ולהיקף העבודה. למשל, תיקון מנעול יכול לעלות הרבה יותר מאשר יצירת מנעול חדש. אורך העבודה גם יקבע את המחיר. מנעולן מכובד יהיה ביטוח ויהיה מלוכד. בנוסף, עליו לשלם עבור הכלים והציוד שלו. זה חכם לקבל ציטוט לפני שאתה שוכר מנעולן. עם זאת, חשוב לשקול גורמים אחרים, כגון הזמן והמיקום של השירות.

מנעולן יכול לעלות בין 50 דולר לכמה מאות. יש שירותים זולים, כגון חיתוך מפתחות. אחרים עשויים להיות יקרים יותר, כמו התקנת מנעולים מיוחדים. שירותים אחרים שמסגר עשוי להציע כוללים בדיקת גלאי עשן וגלאי חד תחמוצת הפחמן. בנוסף להתקנת מנעולים, מנעולים יכולים להתקין מנעולים חדשים, לסחוב את אלה הקיימים וליצור מפתחות חדשים.

אם אתה דורש את שירותיהם אחרי שעות העבודה הרגילות, מנעולן בדרך כלל יגבה יותר. במקרים מסוימים, הם גם יגבו יותר אם תצטרך את שירותם למשך הלילה. אתה יכול לחסוך כסף על ידי מחפש מסגר לידך. זכור כי מסגרות חירום יכול גישה רק מנעולים על ידי קידוח אותם.

בעוד העלות של שכירת מסגר משתנה מאוד, זה בדרך כלל בין 150 $ ל -200 $. בעלי בתים רבים גם בוחרים שיהיה להם מנעולן מאומן לטפל בבעיות אבטחה מורכבות יותר. קצב המסגר גם ישתנה בהתאם לשעה, למיקום ולמורכבות העבודה.

למשל, החלפת מפתח לבית עשויה לעלות כ ־ 50 עד 140 דולר. זו אפשרות טובה אם המפתח שלך נפגע או נשבר וזה בלתי אפשרי להוציא אותו בעצמך. אולי תשקול לפרוץ מנעולים אם המחיר של החלפת המפתח שלך גבוה מדי.

נעילה מחדש של מנעולי ביתך היא אפשרות נוספת שיכולה לעזור לך להימנע מהצורך להחליף את כל המנעולים בביתך. Rekeying כרוך שינוי הסיכות על המנעול הישן שלך לעשות מפתח חדש. רוב המנעולים יכללו את עלות המפתח החדש במחיר תהליך ההחזרה, בעוד אחרים עלולים לגבות תשלום נפרד עבור החלפת מפתח.

אהבתם את הכתבה? שתפו...
לקבלת מידע נוסף

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים באותו הנושא