איך להפוך לאתר אמין בעיני גוגל?

תוכן עניינים

מנוע החיפוש של גוגל הוא אחד הבולטים בעולם וללא ספק הכלי החזק ביותר שלו.

האלגוריתם שלו מתעדכן כל הזמן כדי לתגמל אתרים אמינים המספקים תוכן מדויק ואיכותי, אותו הוא יציג בצורה בולטת בתוצאות החיפוש לטובת הגולשים.

מיקום מצוין בתוצאות החיפוש יכול להינתן לאתר רק אם הוא מותאם בצורה נכונה ובהתאם למערך הסטנדרטים של גוגל, שאחריהם מגיעים רוב האתרים שאמורים להופיע באותו מדור.

עם כמעט מיליארד משתמשים חודשיים, גוגל מדרגת למעלה מ-70% מכלל החיפושים באינטרנט. היכולת שלה לקבוע אילו אתרים אמינים יותר מאחרים ואילו יקבלו עדיפות בתוצאות החיפוש שלו סייעה להפוך אותו לאחד ממנועי החיפוש המשפיעים ביותר בעולם.

קבלת נראות טובה בגוגל מחייבת אותך להתמקד בבניית אתר בריא ואמין.

עליך ליצור את האתר שלך מתוך כוונה לספק את חווית המשתמש הטובה ביותר מבלי להתפשר על האיכות או הדיוק של התוכן.

להלן כמה מהגורמים שקובעים אם האתר שלך אמין בעיני גוגל:

• מביא ערך:

צריך תמיד להציע ערך לגולשים באתר שלך. בין אם זה בידור, חדשות, בלוגים וכו’, אתרים אמינים ידועים בכך שהם מספקים משהו שימושי דרך הבלוגים והמאמרים שלהם.

• מספק תשובה מדוייקת:
כל גולש רוצה לקבל את התשובה הכי טובה למה שהוא חיפש, ואם האתר שלך יביא את זה הוא יהפוך ליותר אמין בעיניי גוגל

• נותן מידע עליך:
אם גוגל רואה מי כתב את המאמר, סביר להניח שהוא יבין שמדובר באדם אמיתי עם תוכן טוב, ולא תוכן שכתוב על ידי כל מיני בוטים.

האמינות של האתר היא קריטית כדי לגרום לגוגל להציג את האתר שלך במנוע החיפוש, ועל ידי זה אנשים יגיעו לאתר שלך ויצרכו את הצוכן שלך, או ירשמו לשירותים שלך, או יקנו את המוצרים שלך ועוד. לכן האמינות של אתר אינטרנט שלך קשורה גם להצלחה של העסק שלך. בנוסף, איכות האתר שלך הוא קריטי כדי לגרום לצופים לחזור לדף שלך.

מעטים האנשים הרואים באמינות בעיה ספציפית שיש להתמודד איתה. הם מתמקדים בכל מיני דברים לא לעניין, ולרוב נופלים במה שאתר אמין באמת צריך להיות.

מה עוד אפשר לעשות לאמינות האתר?

1) לספק תוכן איכותי

ברגע שתשים באתר תוכן איכותי ולא מחורטט זה יגרום לאנשים לסמוך על התוכן שלך, ודרך זה גם גוגל תסמוך.

2) לעדכן את האתר בתוכן חדש

אתה צריך להגיע למצב שגולשים יחכו לזה שתוציא תוכן חדש. וברגע שתגיע לזה אז אתה במצב מצויין, וכל אחד יכול להגיע לזה ככה שאין מה להתייאש.

3) לצרף תמונות ממה שאתה עושה במציאות

אין יותר אמין מזה שרואים שהעסק קיים במציאות, ושהוא פעיל עם לקוחות ועובדים כל השבוע. וזה יכול לתת בוסט רציני באמינות של האתר שלך בעיניי גוגל.

4) שים פרטים נוחים ליצירת קשר

מקישור שמפנה לווצאפ, או אפילו איזה דרך שתפתה את הגולשים לשים את הפרטים שלהם ודרך זה האתר שלך יהפוך להיות יותר אמין ואיכותי.

לאתר של מיכאל דיגיטל

אהבתם את הכתבה? שתפו...
לקבלת מידע נוסף

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים באותו הנושא