איך לזהות נזילה באמצעות מצלמה תרמית?

תוכן עניינים

כאשר משתמשים במצלמה תרמית לזיהוי לחות, תרצו לבחור מכשיר בעל אורך טמפרטורה של 10 עד 20 מעלות. זה יאפשר לכם לקבוע את טווחי הטמפרטורה שהכי רלוונטיים לבעיה שלכם ואיזו מצלמה תרמית יעילה ביותר ליישום המסוים הזה.

המצלמה התרמית FLIR E6 היא בחירה מצוינת ליישומים בסיסיים. למצלמות תרמיות FLIR E8 יש אפשרויות ברזולוציה גבוהה יותר והן יכולות לזהות לחות מאחורי קירות פנימיים.

מצלמה תרמית יכולה לזהות לחות

מצלמה תרמית יכולה להיות כלי מצוין לגילוי רטיבות בביתך. המכשיר יכול לזהות את ההבדלים בין אזורים יבשים ולחים. אם אתה חושד בבעיית לחות, מצלמה תרמית יכולה לספק אינדיקציה ויזואלית לשאלה האם קיימת בעיה. יתר על כן, מד לחות יכול לאשר את הממצאים שלך. מצלמה תרמית יכולה לשמש כדי להבטיח שאין עובש או עובש בשטח שלך.

מצלמה תרמית IR0005 פריים קטנה מספיק כדי להיכנס לכיס שלך. היא כוללת ממשק משתמש אינטואיטיבי עם ניווט קל. מצלמת ההדמיה התרמית של סיסיי, שהיא הזולה ביותר מכל המצלמות התרמיות, מספקת תוצאות מצוינות. זה גם מאפשר לך לזהות לחות ממרחק. מחירה מאוד סביר, אבל זו לא האפשרות הטובה ביותר. אפשר לבחור מצלמה תרמית עם רזולוציה מעולה וטווח טמפרטורה גבוה יותר.

איתור נזילה בבית במצלמה תרמית הוא הפתרון המושלם לאיתור נזילה ממוקדת, ללא הרס מיותר.

מצלמה תרמית יכולה לזהות אוויר ומים דולפים בצינורות. המצלמה התרמית יכולה לזהות נזילות מים בצינורות וחלונות. התמונה התרמית תקלוט כל שינוי בטמפרטורה. המצלמה יכולה לזהות טיוטות סביב חלונות, דלתות, עליית גג ואזורים אחרים שבהם האוויר נכנס לבית.

לחות ועובש עלולים להזיק לביתך, לכן חשוב לערוך בדיקת לחות יסודית בביתך לפחות מדי חודש. שימוש במצלמת הדמיה תרמית הופך את המשימה לפשוטה. פשוט זהה את האזורים בביתך שהכי רגישים לחדירת לחות, וחפש סימנים חזותיים. אזורים רטובים יהיו קרירים יותר מאזורים יבשים, ונקודות חמות יהיו אדומות וחמות יותר. למרות שהכלים האלה יכולים לספק מידע רב ערך על בעיות לחות, הם לא חסינים תקלות ולא נותנים תוצאות כמותיות.

עבור מצלמות מקצועיות יותר, טכנולוגיית הדמיה תרמית פליר היא תקן הזהב בהדמיה תרמית. פקחי עובש מקצועיים ברחבי העולם משתמשים בטכנולוגיית הדמיה תרמית פליר. בעוד שרוב מצלמות ההדמיה התרמיות של פליר הן מחוץ לתקציב של בעל הבית הממוצע, TG165 Spot Thermal Camera היא בחירה מצוינת. מסך ה-LCD הגדול שלו ודיור עמיד למים הופכים אותו לכלי נוח למגוון רחב של יישומים.

חיבור כף יד נגד טלפון חכם

יש כמה הבדלים בין מצלמה תרמית ידנית לבין טלפון חכם. מכיוון שהוא נייד, מצלמה תרמית ידנית מתאימה יותר לשימוש מקצועי. מצלמת סמארטפון תרמית יותר מעשית מצלמת כף יד. החיבורים אינם מדויקים ויכולים לרוקן במהירות את הסוללה של הסמארטפון שלך. חשוב לשקול כמה זמן ברצונך להקדיש לגילוי לחות בעזרת מצלמה תרמית.

מסך המצלמה התרמית חייב להיות ברזולוציה גבוהה לזיהוי מדויק. אם הרזולוציה של התמונה שאתה צופה בה אינה מספקת, לא תהיה אי בהירות בנוגע לסטיות אפשריות. הרזולוציה התרמית נמדדת בפיקסלים. זה 60×60 פיקסלים על מצורף טלפון חכם. בהגדרה מקצועית, רזולוציה תרמית של 320 על 240 פיקסלים היא חיונית. אם אתה עובד בתחום שדורש דיוק, תצטרך מצלמה תרמית ברזולוציה גבוהה יותר.

מצלמות תרמיות ידניות נוחות יותר וארגונומיות. הם גם לא דורשים מקרה של סיוע לטלפון וסוללה משלהם. אין להם סוללות נשלפות ואחסון. מצלמות תרמיות ידניות עובדות היטב עבור יישומים קצרים ואין להם את אותם חסרונות כמו טלפונים חכמים. מצורף טלפון חכם עדיף אם אתה מתכנן להשתמש במצלמה התרמית לעתים קרובות.

ההבדל בין מצלמה תרמית ידנית לבין מצורף טלפון חכם לגילוי לחות באמצעות מצלמה ניידת הוא במידה רבה עניין של מחיר. למרות שמצלמה תרמית ידנית יקרה יותר, היא עדיין שימושית עבור רוב היישומים הביתיים. אולי תמצא אביזרים לבעיות מסוימות במצלמות תרמיות ידניות. ניתן לרכוש מד לחות לגילוי דליפות בצנרת, ומצורפים אחרים לגילוי מתח.

זיהוי לחות באזור יבש ולח

מצלמה תרמית היא דרך נהדרת לגלות אם לביתך יש בעיות לחות. מצלמה תרמית מסוגלת לזהות הבדלים בטמפרטורת פני השטח בין אזורים יבשים ולחים. הואיל והלחות עלולה לגרום לקירור אידוי, האזורים הרטובים יהיו קרירים יותר מהיבשים. ניתן להשתמש במצלמות תרמיות כדי לקבוע אם האזור יבש מדי או רטוב מדי על ידי השוואת הטמפרטורות.

גילוי לחות באזור יבש ולח מאתגר במיוחד משום שהטמפרטורה של משטח רטוב נמוכה בהרבה מזו של פני השטח היבשים. האשמים העיקריים הם ציוד וצנרת. מערכות אלה יכולות לשחרר חום לאטמוספירה. חשוב לגלות לחות באזורים אלה לפני שתהיה רצינית מדי.

מד סיכה הוא מד לחות מסורתי שנותן קריאות כמותיות. מד לחות מסוג סיכה הוא בחירה נפוצה לבעלי בתים. ניתן למדוד את העמידות החשמלית של הסיכות ולקבוע במדויק את תכולת הלחות של החומרים. מטרים אלה מועילים במיוחד כאשר קובעים רמות לחות בקירות כי הם לא נוטים לנזק. אם אתה מודאג מפגיעה בקירות, מצלמות הדמיה תרמיות יכולות להיות אפשרות טובה יותר.

מצלמה תרמית היא כלי יקר ערך להתאוששות אסון. מצלמות אלה יכולות לעזור לך לזהות בעיות לחות. הם לא נועדו להחליף מד לחות. כדי להבטיח שאתה מזהה לחות, אתה חייב תמיד למדוד. זה יעזור לך לחסוך זמן וכסף תוך הערכת חומרת הנזק וההשפעה על הנכס. עם זאת, זכור להשקיע במצלמה תרמית טובה וטכנאי מיומן כדי לעזור לך.

מצלמות הדמיה תרמיות יכולות להטעות. מצלמות רגישות גבוהה מייצרות מספר גבוה של חיובי שווא ויכול לקחת הרבה זמן שדה כדי לאמת. לשליליים כוזבים יכולות להיות השלכות חמורות על אמינותו של מפקח מקצועי. תשלילים כוזבים יכולים אפילו להוביל לתביעות. לכן הקפד לבדוק את כל התחומים ביסודיות כדי להימנע מטעויות. אל תשכח בדיקות עובש.

זיהוי לחות מאחורי קירות פנימיים

מצלמה תרמית יכולה להיות כלי רב עוצמה לגילוי בעיות לחות שקשה להבחין בהן. מצלמות אלה משתמשות בהבדלי טמפרטורה כדי לקבוע אם הלחות מצטברת מאחורי קירות. אפשר גם לראות סימני לחות. הטמפרטורה של כתמים כהים בבניין תהיה נמוכה יותר מהחומרים שמסביב. ניתן גם לצלם תמונות דיגיטליות של תמונות אינפרא-אדום ולהיכלל בדו “ח בדיקה.

מצלמות הדמיה תרמיות יכולות גם לזהות לחות שקשה לראות בעיניים העירומות. מצלמה תרמית יכולה לזהות לחות בבניינים ועובש, משום שהיא מזהה חום מציוד מכני ודברים חיים. מצלמת הדמיה תרמית יכולה לשמש לזיהוי בעיות פוטנציאליות לפני שהן נהיות יותר רציניות. אם אתם מחפשים דרך חסכונית לזהות לחות בבניין, קחו בחשבון מצלמת הדמיה תרמית.

אחת המצלמות התרמיות הטובות ביותר היא IR0005 פריים, שהוא קטן מספיק כדי להתאים לכיס שלך ויש לו ניווט קל. מצלמת ההדמיה התרמית של סיסיי היא עוד מצלמה תרמית טובה. למרות שזה לא המוצר האיכותי ביותר, יש לו תכונות טובות. אם ברצונך במצלמת הדמיה תרמית זולה, עליך לרכוש את מצלמת ההדמיה התרמית של סיסיי, שאינה הטובה ביותר בכיתה, אך מציעה זיהוי לחות בסיסי.

דמיון תרמי לעתים קרובות מטעה. הם עלולים לטעות בלחות לצינורות, צינורות בידוד ובידוד. תוצאות חיוביות שגויות עלולות להוביל לאזעקות שווא. אולי תתפתה להרוס קירות בניסיון למצוא את הלחות. עם זאת, מד לחות יספק לך את כמות המים בפועל, מה שיאפשר לך להתחיל בהליכי שיקום מתאימים. ניתן גם להשתמש במצלמת הדמיה תרמית כדי למדוד את הבדלי הטמפרטורה בין אזורים יבשים ורטובים.

למצלמות הדמיה תרמיות יש יתרונות רבים. הם עוזרים למבטחים ולעסקים אחרים להעריך טוב יותר את הנזקים שנגרמו כתוצאה מנזקי מים. הם גם מסוגלים לאתר דליפות. הם יכולים לאתר את מקור המים, מה שיכול להפחית את הצורך בתיקונים יקרים. מדמיין תרמי יכול להראות אם יש גג דולף או לחות מאחורי הקירות הפנימיים. ניתן גם לקחת את דגימת הליבה מהמצלמה כדי לאשר את ממצאי הפקחים.

מאמר זה נכתב בשיתוף עטון אינסטלציה

אהבתם את הכתבה? שתפו...
לקבלת מידע נוסף

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים באותו הנושא