איתור נזילות בבית – המדריך המלא

תוכן עניינים

מציאת מקור נזילת המים בביתך היא אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות. זה יכול למנוע ממך להוציא אלפי דולרים על תיקונים יקרים. יתרה מכך, איתור נזילות גם חוסך ממך את הסכנות הבריאותיות שעלולות לבוא עם אזורים לחים. ידוע כי עובש וטחב גדלים במקומות כאלה. המאמר הבא ייתן לכם כמה טיפים לאיתור נזילות בביתכם.

כבו את המכשירים בביתכם המקושרים למקורות מים

עליך לכבות את כל המכשירים המשתמשים במים כדי לזהות דליפה. זה כולל את השירותים, ארון דוד המים ומקררים עם קווי מים. כדי לקבוע אם צריכת המים שלך עולה, עליך לבדוק גם את המונה שלך. אם אתה רואה את מד המים מסתובב, יש סיכוי שיש נזילה בתוך הבית שלך. עליך לאתר את מקור נזילת המים מחוץ לביתך.

כדי לזהות נזילת מים, עליך לכבות את כל המכשירים המשתמשים במים בביתך. מזוהה נזילה כאשר מד המים עולה. אם מד המים מסתובב, סביר להניח שיש נזילה בתוך הבית שלכם. ראשית, כבה את אספקת המים הראשית כדי לאתר את מקור הנזילה. לאחר מכן, הסתכל מסביב אם יש רטיבות בצינורות. נזילה קטנה אמורה להיות קלה לאתר, אך גדולה יותר מצריכה סיוע של אינסטלטור.

ההפסד הכספי יכול להיות עצום

צנרת דולפת יכולה להוביל להפסדים כספיים עצומים. גם אם הנזילה אינה חמורה, היא עדיין עלולה להוביל לחשבון גדול. ללא קשר לגודל הנזילה, מים עלולים לגרום לעובש וטחב, שעלולים להיות לא בריאים. זה יכול גם להשפיע על הכיסוי הביטוחי שלך אם הוא גדול. לא תקבל את הכיסוי שאתה צריך אם אתה לא יודע שיש נזילה.

נזילות מים יכולות להתרחש בכל מקום בבית, בפנים ובחוץ. לפני שתנסה לתקן את הדליפה, כבה את אספקת המים על ידי סגירת השסתום הראשי. כדאי גם לסגור את כל הברזים והמכשירים המשתמשים במים. אם כולם כבויים, הנזילה היא בתוך הבית. אם הנזילה היא מחוץ לביתכם, תצטרכו לקרוא לאינסטלטור. אתה צריך לשים את זה בראש סדר העדיפויות לתקן צינור שדולף לתוך הקרקע שלך.

נזק למבנה הקונסטרוקטיבי

נזילה עלולה לגרום לנזק חמור לביתך. לא רק שהם יקרים לתיקון, אלא שהם יכולים להיות מסוכנים. מניעת נזילות מים היא הדרך הטובה ביותר למנוע נזקי מים יקרים. למרות שבדרך כלל קל לזהות את הבעיה, עליך לשים לב לחשבון המים שלך כדי למצוא את המקור. אתה יכול לעקוב אחר צריכת המים שלך כדי לראות כמה אתה משתמש.

נזילה היא בעיה רצינית. זה יקר לתיקון וקשה למנוע אותו. כבה את אספקת המים מהרשת כדי למנוע נזילות מים בביתך. לאחר מכן, פתחו את כל הברזים כדי לנקז את מערכת המים. לאחר שתעשה זאת, תוכל לזהות את מקור הנזילה ולתקן אותה.

איתור מקור הנזילה במהרה

השלב החשוב ביותר הוא זיהוי מקור הנזילה. אם אתה מתמודד עם צינור דולף, אתה צריך להיות ערני. מד מים הוא המקור הסביר ביותר לנזילה. מכשיר איתור הנזילות אמור להיות מסוגל לזהות צנרת דולפת הן בקווי המים הנכנסים והן בקווי שפכים. מד פגום יתריע כאשר אספקת המים מושפעת.

כבה את אספקת המים הראשית. לאחר שעשית זאת, הפעל את כל הברזים בבית. בינתיים, תוכלו לנסות לאתר את הנזילה באמצעות ערכת איתור נזילות מים. התהליך עלול להיות מסובך מדי אם הנזילה לא מתגלה לפני שמתקשרים לאינסטלטור. מדריך טוב לאיתור נזילות יעניק לך את הביטחון להתמודד עם בעיות הקשורות למים בעצמך.

אהבתם את הכתבה? שתפו...
לקבלת מידע נוסף

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים באותו הנושא