איתור נזילות מים מקצועי

תוכן עניינים

במקרים רבים ניתן לאתר נזילות מים בצורה פשוטה יחסית. למשל, כשמתגלים סימני רטיבות בקיר עקב קילוף שכבות טיח-צבע בקיר, יש חשד לנזילה בקיר גם אם הנזילה לא נראתה בפועל. כך גם אם חשבון מים גבוה מהרגיל, או לחלופין אם תאגיד המים מתריע בפני צריכת מים מוגברת וחשד לנזילה, ניתן לזהות את הבעיה ולפי העניין יש לבצע איתור נזילות מקצועי במהירות ובאופן מידי ולטפל כראוי.

מדוע חשוב לבחור מאתר נזילות מומחה?

לא מעט אנשים מזמינים אינסטלטור כשהם רואים סימני נזילה בביתם ומקווים שימצא את מקור הנזילה. עם זאת, חשוב לדעת שלא תמיד יש לאינסטלטורים את הכלים לאתר את מקור הנזילות מכיוון שקירות ובטון מסתירים את הצינורות. לרוב, לאינסטלטורים פשוט אין את הכלים לזהות את מקור הנזילות. בנוסף לכלים מתוחכמים ומתקדמים, איתור מקורות הנזילה מתבצע לרוב על ידי נזק פיזי נרחב ומיותר לקירות או לרצפות. היום, לפני שאתם מזמינים אינסטלטור לתיקון מקור הנזילה בביתכם, כדאי לבחור באיש מקצוע מומחה הבקיא בתחום איתור הנזילות. איתור נזילות מקצועי ע”י מאתר נזילות מנוסה המשתמש בכלים טכניים חדישים לאיתור נזילות מים ויסייע לכם למצוא את מקור הנזילות בביתכם בקלות, בדיוק ובמהירות על מנת שניתן יהיה לתקן אותן לפני שייגרמו נזקי מים נוספים למבנה עצמו ולציוד נלווה.

איך מבצעים איתור נזילות מים הלכה למעשה?

בעבר הדרך היחידה לאתר נזילה הייתה להרוס ולשבור את קירות או מרצפות הבית עד אשר היו מוצאים את מקור הנזילה, אך כיום בטכנולוגיה חדישה ניתן לאתר את מקור הנזילה בקלות ובמהירות ללא צורך בשבירות והרס מיותר של המבנה. אין ספק שלשימוש בכלי איתור טכנולוגיים חדישים לאיתור נזילות מים יש מספר לא מבוטל יתרונות. ראשית, כאשר מדובר באיתור נזילה במחיר, עלות איתור הנזילה והטיפול בה בכלים טכניים משוכללים תהיה נמוכה בהרבה מעבודתו של אינסטלטור הכרוכה בשבירת קירות למציאת מקור הנזילה ובשיקום הבית בסופו של דבר. למה? איתור נזילות על ידי שבירת קירות הוא תהליך ארוך וגוזל זמן ולכן גם התשלום יהיה בהתאם לשעות רבות של האינסטלטור. לעומת זאת, זיהוי נזילות באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים מקטין משמעותית את שעות העבודה של אנשי המקצוע ומקטין את הצורך בשיקום, ובכך מוזיל את עלות העבודה.

איתור נזילות מים באמצעות מצלמה טרמית

אחד האמצעים הטכנולוגיים הנפוצים ביותר המשמשים כיום לאיתור נזילות נקרא מצלמת הדמיה טרמית. מומחה לאיתור נזילות עם מצלמה טרמית יודע להשתמש במצלמה זו כדי לזהות את מקור הנזילות על קירות או רצפות. זוהי מצלמת הדמיה טרמית המבוססת על קרני אינפרא אדומה. מצלמה זו מזהה את ההבדלים בטמפרטורות בקירות וברצפה. כאשר המצלמה מזהה אזור קר על הקיר, היא יכולה להסיק שמקור הנזילה הוא באזור זה. כמובן שחשוב מאוד לבחור בעל מקצוע שיודע להשתמש במצלמה הזו בצורה הטובה והמקצועית ביותר שכן שימוש לא מקצועי במצלמה זו וללא ידע לא תביא לתוצאות המיוחלות.

כיצד לבחור מאתר נזילות מומלץ?

על מנת לבחור את בעל המקצוע הטוב ביותר לבדיקת נזילות בבית שלכם, חשוב לקבל מידע באינטרנט על בעלי מקצוע בתחום. כדאי לבדוק ברשתות החברתיות או בדפים עסקיים של גוגל המלצות של לקוחות (ולכן חשוב שגם את.ה, לאחר קבלת שרות מבעל המקצוע, תדרג אותו ובכך תוכל לעזור לעוד אנשים שנמצאים בצרה רטובה כמו שלך…). כמו כן, דבר חשוב מאוד נוסף הוא לבדוק את הניסיון והאיכות שלו בתחום ואת ההכשרות שלו. בנוסף, חשוב מאוד לבחור באיש מקצוע אמין ובעל מוניטין בתחום איתור נזילות מים ושיוכל גם לתקן כדי הנזילה תיפסק.

מאמר נכתב בשיתוף ‘איתור נזילות משה שליו’

אהבתם את הכתבה? שתפו...
לקבלת מידע נוסף

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים באותו הנושא