בניית אתרי תדמית לעסקים קטנים

תוכן עניינים

למה עסקים קטנים צריכים אתרי תדמית? לא פעם נשאלת השאלה הזו, כיוון שבעידן הפייסבוק, האינסטגרם והטיקטוק, זה כבר לא מובן מאליו. ישנם עסקים קטנים אשר מסתפקים בתחזוק פרופילים ברשתות החברתיות, ומוותרים על אתר תדמית מושקע. הבעיה היא שבחירה כזו עלולה להשאיר אתכם במים הרדודים – וזה חבל.

אתר תדמית יכול להיות הדבר שהופך עסק קטן ומדשדש לכזה שיש לו שם טוב בתחומו. לקוח אשר מחפש את השירות אותו אתם מציעים, יחפש לרוב בגוגל, ולא בפייסבוק. בין אם אתם חשמלאים, מורים, הנדימנים, כותבי תוכן או כל דבר אחר – הלקוחות שלכם יתרשמו מכם הרבה יותר אם במקום להגיע לדף פייסבוק מבולגן ומלא בפוסטים ובתמונות, הם יגיעו לאתר שמנגיש עבורם את כל מה שהם צריכים לדעת.

מה צריך להיות באתר תדמית טוב?

קודם כל, הפרטים החשובים צריכים להיות בולטים לעין ונגישים. זה כולל את הכתובת ומספר הטלפון, סוגי השירות שהעסק מציע וכמובן טופס ליצירת קשר, שישלח לכם הודעה ברגע שלקוחות פוטנציאליים ירצו לשוחח איתכם.

בנוסף, לא סתם אומרים שתמונה שווה אלף מילים. לפני שניגשים לבניית אתר תדמית, כדאי לאסוף את התמונות הטובות ביותר של העסק או המוצרים שלכם. אפשר גם לעשות צילומי מסך של שיחות וואטסאפ בהן אנשים הודו לכם על השירות הטוב שנתתם להם, וליצור סקשן “המלצות” באתר.

חשוב גם לדאוג שהאתר יהיה מקודם בגוגל בצורה מעולה, גם בקידום אורגני (SEO) וגם בקידום ממומן (PPC). כי אם תבנו אתר מרהיב אך בסוף אף אחד לא יראה אותו – כל ההשקעה והמאמצים עלולים לרדת לטימיון. אז ודאו שאתם משתמשים בשירותיו של מקדם אתרים בעל נסיון בתחום. דבר זה תקף בעיקר אם אתם נמצאים בתחום תחרותי (לדוגמה, שמאות, קבלנות בניין או אופנה).

מה ההבדל בין אתר תדמית לאתרים אחרים?

אתר תדמית הוא אתר יחסית פשוט, ויכלול מספר עמודים בודדים. הצורך באבטחה באתר תדמית אמנם קיים, אך הוא גם די נמוך שכן האתר לא מאחסן מספרי כרטיס אשראי (כמו חנויות דיגיטליות, לדוגמה).

לכן, הקמת אתר תדמית הינה בסיסית ביותר ומומלצת לכל בעל עסק.

חושבים על הקמת אתר תדמית עבור העסק שלכם? אנחנו מקווים שנעזרתם במאמר זה, ומזמינים אתכם לפנות אלינו בכל שאלה נוספת. חברת EZ web מתמחה באתרי תדמית למגוון עסקים קטנים מכל מגזרי השוק.

השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם.

אהבתם את הכתבה? שתפו...
לקבלת מידע נוסף

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים באותו הנושא