הדרך המומלצת לניקוי ספה בבית

תוכן עניינים

ישנן מספר שיטות לניקוי ספה. שאיבת אבק רגילה היא דרך טובה לשמור על הבד נקי. יש להסיר מיד כל נשפך ויש להרחיק כל חיות מחמד מהיצירה. הגנה על רהיטים מרופדים יכולה להתבצע גם על ידי השקעה במוצרי הגנה מבד. ודא שאתה בוחר את המתאים לסוג הבד שברשותך. כדי לנקות את הספה שלך, השתמש במטליות בהירות אם היא בעלת צבע בהיר.

השתמשו בחומרי הניקוי המתאימים

ודא שאתה משתמש בתמיסות ניקוי מתאימות. תמיסת הניקוי המומלצת צריכה להכיל אלכוהול. חומרי ניקוי על בסיס מים מומלצים לספות מכוסות בד. אם הספה שלכם עשויה מבד מסומן W או S, עדיף להשתמש בעט חומר ניקוי. אתה יכול גם להשתמש בספוג כדי להסיר כתמים על משטחים רכים יותר. עם זאת, הקפד לבדוק תחילה את פתרון הניקוי על חלק נסתר של הספה.

אם הכתם הוא על בד רך, עדיף להשתמש ברולר מוך יבש. כדי להסיר שיער של חיות מחמד, אתה יכול גם להשתמש בגליל מוך. חשוב למרוח את רולר המוך בתבנית רשת על פני כל המשטח. כדאי להשתמש בעטי חומר ניקוי עבור בדים בעלי משטח קשיח. לא צריך הרבה כדי לנקות ספה בבית.

כאשר אתה משתמש ברולר מוך לניקוי ספה, עליך להקפיד להימנע משימוש יותר מדי ממנה. זה יפגע בבד ויגרום לו להיראות לא יפה. לפני השימוש בגליל מוך על כל הספה שלך, וודא שאתה בודק אותו תחילה באזור קטן. מרחו תמיסת ניקוי על המקום, ואז שאבו את האזור.

אמנות העבודה והניקיון – החברה המובילה בישראל לניקוי ספות בבתים. אם אתם מחפשים לבצע את העבודה על ידי אנשי מקצוע מנוסים – יש להם כתובת מעולה לפנות אליה. קישור לאתר החברה.

שימוש בחומץ נגד הלכלוך

בעת ניקוי ספת בד, ניתן להשתמש בחומץ כדי להיפטר מלכלוך ולכלוך. אפשר להשתמש בכמה טיפות חומץ וחצי כוס מים לניקוי ספות מרופדות. מרחו את התמיסה על בד הספה והניחו לו להתייבש למשך הלילה. בנוסף, תמיד כדאי לבדוק נקודתית את הבד לפני הנחתו על שאר הספה. כדאי גם לבדוק את הבד הצבוע לפני שתמרחו עליו תמיסת ניקוי כלשהי.

הקפד לחטא את כל החלקים שאינם ריפוד של הספה שלך לפני שאתה מריח מוצר ניקוי. בעוד שתמיסת הניקוי תחטא את הבד ביעילות, החלקים שאינם בריפוד לא יושפעו. בדוק תמיד את תמיסת הניקוי על הספה שלך לפני החלת אותה על הספה שלך. אתה יכול להשתמש בתמיסה מדוללת של נוזלים ידידותיים לבד אם אתה מודאג לגבי צבע הבד.

הסרת הכתמים

הדרך המומלצת לניקוי ספה בבית מתחילה בהסרת כתמים. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לשאוב את הבד בעזרת מכונה סיבובית. לאחר מכן, מרחו את תמיסת הניקוי על כל הספה והשתמשו בה כדי לנקות אותה. לפני שתמרח את תמיסת הניקוי על כל הספה, כדאי לבדוק אותה על שטח קטן. כדי למנוע חרקים לעלות על הספה, רססו את ספריי החרקים.

תערובת של חומץ ומים היא הדרך הטובה ביותר לנקות ספה בבית. זה יסיר כתמים על הבד ולא יפגע בעץ. הפתרון הטוב ביותר יהיה כזה שמכיל מים ולא יגרום לשום ריח. בנוסף, יש להקפיד לערבב את תמיסת הניקוי באלכוהול לחיצה כדי למנוע פגיעה בריפוד. כדאי להמתין עד שהריפוד יתייבש לפני שמתחילים בתהליך הניקוי.

כדאי לרסס את הספה בספריי באגים, בנוסף לשאיבת האבק. זה יעזור למנוע מחרקים להטיל את הביצים שלהם בבד. סודה לשתייה היא עוד דרך יעילה לנקות ספה בבית. על ידי פיזור על כל הספה, סודה לשתייה תשחרר כתמים ותסיר ריחות. אתה יכול גם להכין תמיסה על ידי ערבוב כמויות שוות של סודה לשתייה ומים ולהשאיר אותה למשך כ-15 דקות. לאחר מכן, שאבו אותו עם אבק מברשת.

אהבתם את הכתבה? שתפו...
לקבלת מידע נוסף

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים באותו הנושא