מותגי בגדי גברים יוקרתיים

תוכן עניינים

אתה עשוי להתעניין בכמה מהמותגים היוקרתיים ביותר. המותגים היוקרתיים ביותר מתמקדים באיכות ובאומנות. למותגי בגדי גברים אלה יש גם היסטוריה ארוכה באופנה ויש להם מראה בלעדי להתאים. אתה יכול גם לקחת בחשבון כמה ממותגי בגדי הגברים החמים ביותר. קרא כדי ללמוד עוד על כמה מהמותגים המובילים. ואל תשכחו לבדוק את הביקורות שלנו על בגדי גברים יוקרתיים.

פול סמית ‘

מעצב בגדי הגברים הבריטי האייקוני פול סמית ‘הגדיר מחדש את המלתחה הגברית על ידי הצגת צבעים בהירים, הדפסים גרפיים ותפירה ייחודית. עיצוביו משלימים כעת אביזרים, משקפי ראייה, ניחוחות וכלי בית. בשנת 1993, פול סמית הוסיף בגדי נשים לטווח שלה. המעצב הופתע לגלות שנשים קונות כיום עד 15% ממוצרי החברה. החברה היא מותג ידוע ואופנתי מאז.

למרות שסמית ‘מחזיקה ב-70% מהחברה, השאר בבעלות חברת מסחר יפנית, איטוקו. סמית ‘נכנס לראשונה ליפן בשנת 1982, כאשר המדינה לא נחשבה לשוק מרכזי באופנה המערבית. מאמציו הראשונים של סמית להקים מותג ביפן היו מוצלחים. לחברה יש כעת יותר מ-200 חנויות ביפן. למותג הגברים יש משרדים בערים רבות ברחבי העולם ואולמות תצוגה.

PS מאת פול סמית ‘הוא קו הדיפוזיה של מותג בגדי גברים אייקוני. השורה PS על ידי פול סמית ‘מציג צעירים מוכן ללבוש חתיכות במחיר הרבה יותר סביר. נ “ב מאת פול סמית ‘מקבל השראה מאישיותו האקלקטית של המעצב ואהבת הספורט. PS מאת פול סמית ‘כולל גם מבחר חתיכות ג’ ינס וכותנה, ארנקים מעור פרימיום, נעלי ספורט ומאמנים. האתוס של המותג עדיין קיים עם פסים צבעוניים, לוגוס זברה, וצבעים תוססים.

Ermenegildo Zegna

אם אתם מחפשים חליפת מעצב חדשה, חפשו רק את אוסף המותגים של ארמנג ‘ילדו זגנה. העסק המשפחתי האיטלקי הזה נוסד בשנת 1910, הוא אחד מיצרני הבדים הגדולים בעולם והוא ידוע בזכות בגדי הגברים שלו. המותג יוצר חליפות כמו גם משקפי ראייה, אביזרים ומי קולון. גברים רבים מעדיפים לקנות עניבות ”ארמנג ‘ילדו זגנה” לאירועים רשמיים, אבל המותג גם מעולה ללבוש יומיומי.

ארמנג ‘ילדו זגנה (Ermenegildo Zegna) הוא אחד ממותגי המותג היוקרתי. מותג זה הוא שם נרדף לסגנון ולאומנות איטלקית. האוספים של המותג מאפיינים חליפות מותאמות להפליא, חולצות ונעליים. כולם מיוצרים בטכניקות אומנותיות מסורתיות. המותג גם מחויב להביא סגנון עכשווי לבגדיו. היא ידועה ביכולתה לשלב עיצוב מורשת עם אסתטיקה מודרנית.

ארמנג ‘ילדו זגנה (באיטלקית: Ermenegildo Zegna SpA) הוא היצרן הגדול ביותר של אביזרי גברים וחליפות. Zegna היא חברה משולבת אנכית המייצרת יותר מ-2 מיליון מ “ר של בד, 350,000 חליפות ו-2,000,000 חולצות מדי שנה. החברה מקנה צמר ברמה הגבוהה ביותר לחקלאים במונגוליה, אוסטרליה ודרום אפריקה.

דולצ ‘ה וגבאנה

להשקת הניחוח החדש של המותג לגברים, דולצ ‘ה וגבאנה פונים אל מתיו מקונוהיי. קמפיין הניחוח יהיה זמין בבקבוקי 50ml או 100ml בארה “ב. הניחוח יכלול גם קרם אפטר שייב 75ml ומקל דיאו. אחד עבור גברים הוא ריח טרי, עם מרקם רך, קרם דמוי מוס קל, מבושם.

למרות שהקו הוצג לראשונה בשנת 1987, אוסף הגברים הושק רק לאחרונה. הופעת הבכורה שלה בתצוגת האופנה של אלטה מודנה בשנת 2007 ראויה לציון. במילותיו של עיתונאי אופנה, ”יצירותיה של גבאנה הן שיקות כמו הנשים בהן”.

Dolce & Wagbana for Men הושק בשנת 2008, עם שורה המכילה ניחוחות לגברים. The One for Men היה קלאסיקה מודרנית, זוכה פרסים בתעשייה. הוא היה ידוע בניחוח הגברי והעצבני שלו, שהכיל אשכוליות, טבק, תבלינים ותבלינים אחרים. זה ריח נצחי עם תפנית מודרנית. לריח המרענן והאור יש עמוד שדרה גברי.

סנט לורן

סנט לורן היא בחירה נהדרת לגברים אם אתה מחפש בושם נהדר. מותג זה מציע כמה ניחוחות מזדמנים גדולים, כמו Kouros Body. ריח זה הופץ על ידי YSL בשנת 2000. זה משלב פתקים פרחוניים ורדודים. אופיום הוא ריח אקזוטי יותר לגברים. אתה יכול למצוא ריח שאתה אוהב, לא משנה אם זה גברי או נשי.

אוסף הגברים הנופלים של המעצב אנתוני ואקרלו (Anthony Vackarello) קיבל את ההשראה שלו מהדמות מרסל מהסרט הצרפתי, בל דה ז ‘ור. פייר קלמנטי שיחק את התפקיד בתור הילד הרע. הדמות הייתה נאה, פסיכוטית, ואדם שנראה טוב, ואקרלו ביסס את יצירתו על הדמות מסרטו של לואיס באנואל. Vackarello גם שילב אלמנטים של הסרט לתוך הבושם שלו.

המותג הוא אגדה בעולם האופנה והוא נוסד בשנת 1961. המותג הפך למעצמה עולמית, המתחרה בכמה מבתי האופנה הבלעדיים בעולם. מורשת זו בנויה על יסודות מוצקים וממשיכה לגדול בשוק. הדנ “א של המותג היה בסיס מוצק, והמאה ה-21 רק תגדיל את השפעתה על האופנה.

H&M

אוסף הסתיו/החורף של H&M לגברים הוא שילוב של סגנונות קלאסיים ונקודת מבט חדשה ומודרנית. ממעיל חלקלק עם חזה כפול לסוודר צוואר רגיל, קל משקל, כל חתיכה משחקת תפקיד מרכזי במראה הכללי. האוסף מציע שילובים אינסופיים עם מגוון רחב של סגנונות וצבעים. אתה תמצא את הפריט הנכון בשבילך, אם אתה מחפש משהו מזדמן או רשמי.

למראה מזדמן יותר, תן דעתך לחליפות המותג, למעילי הספורט ולחפצים חיוניים אחרים. ל-H & M יש בגדי גברים במחיר סביר החל מ-100 דולר אם אתה אוהב לערבב ולהתאים סגנונות. למרות שהם לא ידועים באיכותם, H&M הוא מקום נהדר לנסות סגנונות חדשים ולהתנסות עם מגמות שונות. אתה יכול גם להצטרף לתוכנית הנאמנות שלהם כדי לקבל הנחות ביום ההולדת שלך ונקודות לקניות.

H&M שיתפה פעולה עם אנה דלו רוסו, מנהלת אופנה ידועה. אוסף האביזרים במהדורה מוגבלת נוצר על ידי המעצב האיטלקי. האוסף כולל בגדי ים רטרו, חולצות הדפס כף יד ומגוון אביזרים. היא מוגדרת להיות זמינה ב-140 חנויות וברשת האינטרנט. בקר באינטרנט של גברים H&M למידע נוסף.

עבודת Carhart בעיצומה

המונח ”עבודה בקדמה” הוא דרך מתאימה לתאר את שושלת הגברים מקרהרט המקורית. תת-תווית זו נוסדה ב-1989 וידועה בשל החתכים העכשוויים שלה והשפעות בגדי הרחוב על היצירות הנצחיות שלה. לחברה, שבסיסה בדטרויט, יש צוות סקייט ו-BMX וצורות צילום שונות.

מורשת הלבוש של המותג מתוארכת לשנת 1889, אבל אוסף הלבוש החשמלי שלו צובר כעת מעט קרדיט מהרחוב. לדוגמה, לפולובר ברם יש שולי מיתר וחצי רוכסן. תכונות פונקציונליות אלה הופכות את פולובר ברם ליצירה מוכנה לביצועים עם פרטים תועלתיים. העיצוב התועלתני והאסתטי המחוספס שלו מעניקים לו את השילוב המושלם של סגנון מזדמן ומוכן לעבודה.

ההיסטוריה של המותג מתוארכת לשנת 1889 כאשר המילטון קרהארט ייסד את קרהארט קו בדטרויט. משפחת קרהארט עדיין מחזיקה בבעלות על החברה, אך הרישיון הגלובלי ניתן לאדווין פאה על ידי משפחת קרהארט בשנת 1989. הצעד הראשון של פאה היה מכירת בגדי עבודה אותנטיים ומאוחר יותר ניתנה לו הרשות ליצור שורות משלו. השלב הבא היה יצירת קו ”עבודת קרהארט בפרוגרסיב” (Carhart Work in Progress Line), קו בגדי רחוב המזכיר את עליון וסטוסי.

טיילור סטיץ ‘

אם אתה מחפש בגדים איכותיים וזולים לגברים, אתה עשוי להתעניין בטיילור סטיץ ‘לגברים. החברה הזו שואפת ליצור ביגוד איכותי שנמשך. הבגדים שלהם מעוצבים עם 22 תפרים לאינץ ‘, כך הקצוות הם הדוקים להפליא. בגלל שהחברה משתמשת בחומרים איכותיים, הבגדים יכולים להיות יקרים. המותג משתמש ב 100% כותנה אורגנית וחומרים אחראיים. בקרו באתר כדי ללמוד עוד על מאמציהם להפוך את בגדיהם לברי קיימא וארוכי טווח ככל האפשר. יצירות במהדורה מוגבלת זמינות גם מחברה זו. כל יצירה מעוצבת בעבודת יד בחבורות קטנות, אז בטוח שהן ייחודיות ומסוגננות.

החברה מציעה אחריות לטווח ארוך על מוצריה. הם יחליפו כל פריט פגום כל עוד הפריט הוא שלך. טיילור סטיץ ‘גם מציע תוכנית תגמול למועדון משותף. לקוחות יכולים להירשם לחברות חינם למועדון, ועל כל דולר שהם מוציאים, הם ירוויחו 5% אשראי בחנות. דולר אחד של תגמולים ניתנים לגאולה שווה ל-100 נקודות. ניתן להשתמש באשראי על כל מוצר בתוך החנות במשך 60 יום מיום הרכישה. בנוסף להנחות, טיילור סטיץ ‘מציע ללקוח בפעם הראשונה תוספת של 20% הנחה על הרכישה הראשונה שלו.

אהבתם את הכתבה? שתפו...
לקבלת מידע נוסף

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים באותו הנושא