למה כדאי לקנות מיטה עם ארגז מצעים

תוכן עניינים

למה שתרצה לשמור את הסדינים שלך בארון? יהיה קל יותר לאחסן את כל המצעים שלך במקום אחד. תוכל גם להתאים אותם לשמיכה ולווילונות שלך, וזה יהיה נחמד אם לא תשנה אותם כל יום. עם זאת, מצעים מצוידים אולי לא נראים כל כך מסוגננים עם סוגים מסוימים של רהיטים, במיוחד אם יש לך ריהוט מודרני. עדיף לקנות קופסת פשתן המאפשרת לך לשטוף ולייבש את המצעים לעתים קרובות.

איך לארגן את ארגז המצעים במיטה

ראשית, למיין בארון שלך. אתה צריך לזרוק את כל פריטים שנפגעו או לא בשימוש במשך שנים. אתה צריך להשתמש בחשיבה הגיונית כדי להחליט מה לשמור. חשוב לזכור שאם לא השתמשת במשהו למעלה משנה, עדיף לזרוק אותו. ארגן את ארון הפשתן שלך עם קופסת פשתן אם אתה לא רוצה לקנות חדשים.

אתה יכול גם לעשות מפה של ארון המצעים שלך כדי לראות לאן כל הפריטים שלך שייכים. ברגע שיש לך את המפה שלך, תוכל לרכוש מארגני פשתן. אם אין לך כסף, אתה יכול להשתמש שוב במכלי פלסטיק וסלי בד שכבר יש לך. מכולות אלה הן נהדרות עבור שמירת המצעים שלך מאורגנים. אתה יכול להסתיר את הבלגן בקלות על ידי קבלת סלים תואמים לכל קבוצה.

ברגע שתארגן את הארון שלך, תרצה להתחיל לערוך את הדברים שלך. אם קשה לך להיפרד מהרבה דברים, נסה לקרוא ספרים של מארי קונדו. השיטה שלה לסלק חפצים הפכה אותה להשראה מאורגנת פופולרית. במקום לשמור את הבגדים והמצעים שלך בערימות אקראיות, בחר כמה פריטים שהם הכי חשובים לך ושמור אותם במקום המיועד להם.

לפני תחילת תהליך מיון הבגדים, זה רעיון טוב לוודא שיש לך משטח שטוח למיון. משטח גדול ושטוח יהיה שימושי למיון פריטים. קח את הזמן שלך ולמיין אותם אחד אחד. מומחה ימליץ על מארגן אם אתה הולך צריך אחד. אתה לא תיאלץ לבזבז הרבה כסף על מערכת שלא עובדת.

ברגע שיש לך ערימה של בגדים מקופלים, לארגן אותם לפי סוג, גודל, מיקום. אם יש לך סטים שונים של מצעים, אתה יכול להפריד אותם בחלל. אם יש לך סטים ניתנים להחלפה, אז אתה יכול להפריד לפי סוג וצבע. ניתן לארגן מגבות כלים, מגבות חוף או מצעים עונתיים אחרים על פי הסוג. המצעים המשומשים ביותר שלך צריכים להיות במרכז הארון שלך. הפריטים מחוץ לעונה שלך צריכים להיות מאחור.

לאחר שהפרדת את הסדינים שלך, אתה יכול לקפל אותם ולאחסן אותם במגירה או סל ערום לגישה קלה יותר. אתה יכול גם לרכוש שקית אחסון גדולה לכל המצעים שלך. שקיות אחסון אלה ניתן להסיר בקלות כאשר אתה מוכן להשתמש בהם. בעת אחסון המצעים שלך, להיות בטוח לתייג אותם כך שהם קלים לזיהוי.

עבור דרך חכמה במיוחד לכלוא סטים מרובים של סדינים, אתה יכול לאחסן אותם בציפיות. פיטרסון מציע לרכוש שני סטים לכל מיטה. כדאי גם לרכוש סטים צבעוניים שונים לכל מיטה. ניתן גם להשתמש בקופסאות אחסון המצעים המתקפלות של KangaRom. מיכלים אלה באים מודפסים מראש עם תוויות וניתן לקפל שטוח כאשר לא בשימוש.

סטים המתאימים לארגז מצעים

ניתן להוסיף למיטה תיבת פשתן כדי לספק מקום אחסון נוסף. קופסת פשתן במיטה תיתן לך יותר ארגון ומרחב מאשר ארון פשתן מסורתי. קופסת פשתן תאפשר לך לשמור על הסדינים והשמיכות שלך מופרדים לפי גודל, מה שישחרר מקום ארון יקר ערך. מיטה עם קופסת פשתן גם תקל עליך לשמור על ארון המצעים שלך מאורגן.

שמרו על ארגז המצעים נקי

אם אתה קונה מיטה עם קופסת פשתן, אתה צריך לדעת איך לנקות אותה. לפני שאתה מאחסן את מצעי המיטה שלך, שטוף אותם קודם. זה יבטיח שהמצעים שלך ללא קמטים. לאחר מכן, ברזל הסדינים שלך וכריות אם צריך. עבור החולצות שלך, בצע את שיטת KonMari להפריד אותם בקטגוריה.

זה גם רעיון טוב להריח את המצעים לפני לאחסן אותם בארון. מצעים טריים הם תמיד נעים ואתה תהיה מופתע לטובה על ידי כמה נעים הם מריחים. תלוי כמה בלוקים ארז או שקיות לבנדר באזורים שונים בארון שלך יכול לגרום המצעים שלך ריח טרי. ניחוחות אחרים יכולים להיווצר על ידי ערבוב סודה לשתייה או לבנדר בבקבוק ספריי.

דרך נוספת לארגן את המצעים שלך היא ליצור אזורים נפרדים. לדוגמה, הפרד את מצעי המיטה לפי צבע, גודל או מיקום. באפשרותך גם ליצור אזורי אחסון קטנים המיועדים לכל סט מצעים. כדי להפריד בין פיסות פשתן שונות, ניתן להשתמש בחוטים או בסלי קש. אם את מעריצה של מרתה סטיוארט, את יכולה גם לקנות שקיות בד או שקיות פלסטיק מרוסקות כדי לאחסן את המצעים שלך.

כשאתה קונה מיטה זוגית עם ארגז מצעים, אתה צריך גם לשקול לקנות סל פלסטיק עבור המצעים שלך. זה ייתן לך יותר מקום לאחסן המצעים שלך וליצור ארון מאורגן. התיבה גם תעזור לך לשמור על המצעים במצב טוב. הקופסה יכולה לעזור לך לחסוך כסף בניקוי המצעים. אתה צריך לוודא שאתה מקבל תיבת אחסון מצעים באיכות גבוהה למיטה שלך. זה יימשך זמן רב.

אהבתם את הכתבה? שתפו...
לקבלת מידע נוסף

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים באותו הנושא