איך לבחור פונט מתאים לאתר אינטרנט?

תוכן עניינים

בניית אתר אינטרנט יכולה לכלול בחירה של מרכיבי עיצוב שונים כולל גרפיקות, תמונות, צבעים וגם בחירה של סוג הפונט של המלל שיופיע באתר. לפי מה כדאי לנו לבחור פונט לאתר האינטרנט שלנו? בחירה של פונט לאתר האינטרנט שלנו צריכה להיות לפי סגנון כתב שאנחנו מתחברים אליו ואוהבים אותו באופן אישי. חשוב שסגנון הכתב ישתלב באופן טוב והרמוני עם הגרפיקה באתר והפרטים העיצוביים השונים בו. לא פחות חשוב לשים לב לגודל של הכתב ולא רק לסגנון שלו.

למה בכלל חשוב איזה פונטים אנחנו בוחרים לאתר האינטרנט שלנו?

חשוב לשים לב איזה פונטים אנחנו בוחרים לאתר האינטרנט שלנו, כי הם יכולים להשפיע על חווית הגלישה באתר האינטרנט שלנו. אם האתר שלנו הוא ברובו בשפה העברית חשוב שנבחר שהמלל באתר יהיה כתוב בפונט מיוחד לעברית. יש הרבה סוגים של פונטים בעברית – כולל פונטים מיוחדים או מותאמים אישית שאנחנו יכולים לבחור מהם. חשוב שהפונט יהיה ברור וסגנון העיצוב שלו יתאים לאווירה של האתר ולמסר שאנחנו רוצים להעביר בו.

למה חשוב לשים לב לגודל הפונט ולא רק לסוג שלו?

חשוב מאוד לשים לב לגודל של הפונט שיש באתר שלנו ולא רק לסוג שלו. מתן תשומת לב לגודל הפונט יכולה להוות את ההבדל בין אתר שנעים לגלוש בו ובין אתר שלא נעים לגלוש בו. אם אנחנו רוצים שהאתר שלנו יהיה אתר שכיף לגולשים לגלוש בו ולא קשה להם להבין מה כתוב בו – כדאי לבחור גודל פונט שגרתי. ככל שגודל הכתב באתר שלנו יהיה ברור יותר, כך איכות הגלישה באתר תהיה גבוה יותר.

איך הפונט יכול לשפר את איכות הגלישה באתר שלנו?

הפונט שנבחר שיהיה באתר שלנו יכול לשפר את איכות הגלישה באתר שלנו. כאשר אנחנו מעצבים את האתר שלנו אנחנו צריכים לשים לב לפרטים הקטנים. הפרטים הקטנים בעיצוב האתר שלנו יכולים להשפיע על איכות הגלישה באתר, כך שאיכות הגלישה באתר תהיה נעימה יותר וזורמת יותר. מומלץ מאוד לשים לב לשילוב בין פרטי העיצוב השונים באתר שלנו – כי זה יכול להשפיע על קידום האתר שלנו ועל איכות חווית הגלישה בו.

בסופו של דבר, כאשר אנחנו מעצבים את האתר שלנו אנחנו לא צריכים לפחד להיות יצירתיים. ככל שנהיה יצירתיים יותר בעיצוב האתר שלנו ובבחירת הפונטים שיופיעו בו, כך נוכל לשדרג את האתר ולהפוך אותו להצלחה גדולה יותר. עיצוב אתרים יכול להיות אתגר לא פשוט וחשוב מאוד שעיצוב האתר יתאים לחזון של העסק שלנו ולערכים שלנו. מומלץ מאוד שעיצוב האתר יתאים לסוג הלקוחות שאנחנו רוצים למשוך לעסק שלנו כך שהוא יביא לנו יותר עבודה ויגדיל את כמות המכירות של העסק שלנו לאורך זמן משמעותי.

אהבתם את הכתבה? שתפו...
לקבלת מידע נוסף

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים באותו הנושא