איך לבנות אתר וורדפרס מאפס

בניית אתר וורדפרס מאפס

תוכן עניינים

לאחר שיצרת את חשבון WordPress שלך, תצטרך להתקין את התוספים וההגדרות השונים הדרושים כדי להתחיל לערוך את האתר שלך. אתה יכול גם לנהל את חשבונות המשתמש וליצור דפי משנה לניהול תוכן. לאחר שהתקנתם את התוספים, הגיע הזמן להגדיר את המראה והפונקציונליות של האתר. אלו הם היסודות כיצד להתחיל. עם זאת, שלבים אלה יבטיחו שתקבל את התוצאות הטובות ביותר.

בחירת נושא האתר

לפני שתתחיל לבנות את אתר הוורדפרס שלך, עדיף להחליט על נושא ונישה. אתה לא רוצה שהאתר שלך יעסוק בנושא שכבר פופולרי. בחר משהו שאתה נלהב ממנו ושיש לו נישה שאנשים אחרים עשויים להתעניין בה. יצירת אתר עם נישה שאתה נלהב ממנה תגביר את הסיכוי שלו להצליח הרבה יותר.

השלב הראשון ביצירת אתר וורדפרס הוא בחירת נושא. הימנע נושאים פופולריים ובחר משהו שמעניין אותך. תמיד תוכל להוסיף דפים מאוחר יותר. אתה יכול אפילו לעשות פוסטים או דפים בבלוג אם אתה רוצה. אתה יכול להוסיף אודיו או וידאו לאתר שלך. ישנן דרכים רבות להתאים אישית אתרי וורדפרס. אל תפחד להיות יצירתי.

לאחר מכן, עליך לבחור נושא עבור אתר הוורדפרס שלך. תרצה לבחור נישה לא כל כך פופולרית. אם אתה בלוגר, למשל, תרצה לבחור נושא שקשור למה שאתה כותב עליו. זה יעזור לך למקד את הכתיבה שלך ולהימנע מבזבוז זמן יקר. בחר משהו שמעניין ומניע אותך. אין צורך לכתוב על הטרנד האחרון בתחום האופנה או הטכנולוגיה אם אינך יכול לסבול את המחשבה ללמוד עליו.

בלוגים לאתרי וורדפרס

בלוג הוא חובה לאתר הוורדפרס שלך. אם אתה בלוגר, עליך להשתמש בבלוג עבור האתר שלך כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלך. יצירת בלוג היא דרך מצוינת לפרסם את האתר שלך. ההערכה היא ש-55% מהמשווקים נותנים עדיפות לבלוג בקמפיינים השיווקיים שלהם. לוורדפרס יש מגוון כלי בלוגים מובנים. זה אומר שאתה יכול לפרסם מאמרים על בסיס קבוע כדי לקדם את האתר שלך.

לאחר שהתקנת את התוספים, הגיע הזמן להתחיל לבנות את אתר הוורדפרס שלך. הצעד הראשון הוא בחירת נישה. אתה יכול ליצור בלוג בכל נישה שתבחר. נישה היא תחום שמעניין אותך. תרצה לבחור נושא שהיה פופולרי מזה זמן מה או שתרצה לכסות. לאחר מכן, תצטרך להוסיף את התוכן שלך לאתר שלך.

לאחר שהתקנת את התוספים והתקנת וורדפרס תצטרך שירות אירוח אתרים. מארח אתרים הוא הפלטפורמה שבה האתר שלך חי. מארחי האינטרנט הטובים ביותר הם Bluehost ו-Wix, המציעים תוכניות אירוח החל מ-$5 לחודש. מארח אתרים הוא גם הכרחי. זה יאחסן את האתר שלך. מומלץ לבחור מארח המאפשר התקנת וורדפרס בקליק אחד.

הוספת התוכן לאתר

לאחר שהתקנת את התוספים והגדרת את הבית שלך, אתה מוכן להוסיף את התוכן שלך. אתה יכול להתאים אישית את ערכת הנושא שלך לאחר התקנת התוספים. לאחר מכן תוכל לשנות את הגופנים והצבעים. לאחר שתבחר את הנושא שלך, תצטרך להוסיף תוכן. אתה יכול ליצור דפים ופוסטים. שניהם יהיו זמינים בחלונית התפריט. אתה יכול גם ליצור ווידג’טים מותאמים אישית כדי להוסיף תכונות לאתר שלך.

ראשית, בחר את הנישה שלך. אתר הוורדפרס שלך צריך להיות מיקוד אחד. זה לא רעיון טוב לכתוב על כל נושא שמעניין אותך. כדאי לבחור נושא שמעניין אותך. אתה יכול גם ליצור אתר עם פוסטים בבלוג אך ללא קטע בבלוג. בכל מקרה, תצטרך ליצור כמה דפים. דפים אלו יערכו מאוחר יותר.

אם אתם לא מרגישים מספיק בטוחים, יש קורס בניית אתרים בוורדפרס, שמועבר על ידי דן סונגו, שיהפוך אתכם ממתחילים למקצוענים תוך זמן קצר. מומלץ מאוד!

אהבתם את הכתבה? שתפו...
לקבלת מידע נוסף

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים באותו הנושא