איך לקבל ביקורות טובות לעסק?

ביקורות לגוגל

תוכן עניינים

עם הזמן, אנשים מתחילים להבין את העוצמה של ביקורות טובות וחיוביות על העסק שלך. כי ככל שתקבל יותר ביקורות חיוביות, יותר אנשים שישמעו עליך או יחפשו אותך יהיו מוכנים יותר לעבוד איתך.

זה כמובן גם מקל על כל ההתנהגות של הלקוח ולכן קל לנו יותר לסגור את העסקה.

לכן חשוב להמשיך לצבור ביקורות חיוביות מכל מי שאתה מכיר לאורך כל המסע שלך.

כיצד נוכל לקבל ביקורות חיוביות על העסק שלנו?

1) תן טובה למי שהמליץ לך

במיוחד כשאתה עסק בתחילת דרכך וכבר אין לך המון לקוחות להפנות אותך אליהם. אז נסו לתת איזשהו ערך או מתנה למי שהמליץ עליכם, ולאט לאט תקבלו עוד ביקורות ותצמחו עם הלקוחות שלכם.

2) החלפת ביקורות עם עסקים אחרים

דברו עם בעלי עסקים מכל תחומי החיים שמחפשים גם ביקורות מצוינות, פשוט בקשו מהם לדרג את העסק שלכם גבוה, ובתמורה, גם אתם תדרגו את העסק שלהם גבוה.

3) שאל לקוחות קיימים מי מעריך אותך

במקרה שכבר יש לך לקוחות, במיוחד הם אוהבים את מה שאתה מציע. נסה יפה לבקש מהם לכתוב ביקורת טובה על השירות שאתה נותן להם. הרוב יסכימו (:

איפה אני יכול לפרסם ביקורת חיובית?

בתוך Google לעסק שלי

ככל שיש לך יותר ביקורות חיוביות ב-Google לעסק שלי, כך יותר אנשים יראו את זה ישירות בתוצאות החיפוש של גוגל, לפני שהם בכלל נכנסים לאתר שלך כדי לראות מי אתה.

בתוך האתר עצמו

כמו כן, חשוב להציב ביקורות חיוביות של לקוחות באתר עצמו. מלבד העובדה שהוא נראה טוב ומשכנע, הוא גם מעלה את יחס ההמרה של הגולשים שרואים אותו ושכבר נמצאים בתוך האתר שלכם.

בתוך פייסבוק/רשת חברתית

בכל מקום שבו העסק שלך קיים, חשוב להשאיר ביקורות, וכמובן רק מאלה שממליצים עליך ועל השירות הנהדר שלך, לא רק מהדברים הרעים שיש לאנשים לומר עליך.

איך להתמודד עם ביקורות שליליות?

  1. כדי להסיר ביקורת שלילית על העסק שלנו, עלינו לדווח על הביקורת ל-Google. וככל שיותר אנשים ידווחו על התגובה, כך גוגל ישים לב יותר ותטפל בה. (ביקורות כאלה מגיעות בדרך כלל ממתחרים)
  2. אתה יכול להגיש בקשה לגוגל דרך הדף הרשמי שלהם או הפורום. במקרים מסוימים, הם מגיבים ומסירים הערות פוגעניות בלתי מוצדקות. כשזה לא עובד – יש דרכים יצירתיות להתמודד עם הביקורות האלה.

בתגובה לביקורת, ניתן להציע למתלונן החזר של 100%. אם אכן מדובר בתגובת ספאם ממישהו שמעולם לא היה בחנות או קיבל שירותים שלך, אז ההחזר המגיע לו יהיה 0, מצד שני הגולש שיראה את התשובה יראה אותך לוקח אחריות אם מישהו יעשה זאת לא לקבל שירות מתאים. לבסוף, אין ממוצע מושלם, והוא לא נראה אמין במיוחד. אם יש לך הרבה 5 כוכבים וגם כמה דירוגים נמוכים – ממוצע של 4.5 מתגלה כטוב ואמין יותר מממוצע מלאכותי של 5 J

(בפייסבוק אפשר להעלים את כל התגובות, אבל אפילו תגובות טובות ייעלמו מהתוצאות.)

לקבלת כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ לחץ כאן

אהבתם את הכתבה? שתפו...
לקבלת מידע נוסף

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים באותו הנושא