ככה תמכרו את המוצרים שלכם באמזון

תוכן עניינים

ישנן דרכים רבות להרוויח כסף באמזון, ואחת מהן היא לרשום את המוצרים שלך בנישה. עליך לבחור נישה פופולרית כדי להפוך אותה לגדולה באמזון. אבל אתה חייב להיות מציאותי. אתה לא רוצה להיות המוצר ה-400 מיליון שיגיע לקטלוג. אתה צריך להיות נלהב מהמוצר שאתה בוחר. תיאור מוצר משכנע חייב להיות מושך מספיק כדי למכור.

אילו מוצרים למכור באמזון

חשוב להחליט אילו מוצרים תמכור באמזון. יש לך אפשרות למכור ישירות מסין או דרך ארביטראז’ קמעונאי. דרופשיפינג היא גם אפשרות. Dropshipping הוא שירות המאפשר לך לשלוח מוצרים ישירות מאמזון מבלי לדאוג לגבי משלוח או עיבוד תשלום. זה בגלל שאמזון תדאג לזה בשבילך. אמזון תדאג לכך, כך שלא תצטרכו לשלוח את המוצרים בעצמכם. הדבר היחיד שתצטרך לעשות הוא לשלוח את המוצרים בכמויות גדולות למחסני אמזון. זה כרוך בדרך כלל בהחזרת הפריטים במחסן UPC או FedEx.

בעת מכירה באמזון, עליך לציית למדיניות של אמזון. המוצרים שלך צריכים להיות איכותיים, בעלי תוכן רישום נהדר, ובעלי אסטרטגיה לבקשת ביקורות. ייתכן שבחירה במוצר פופולרי כעת לא תהיה ההחלטה הטובה ביותר בעתיד. השוליים חשובים אבל הם לא יהיו בעלי חשיבות אם המוצר שלך לא יימכר בעתיד. הימנע ממכירה בקטגוריה פופולרית. במקום זאת, בחר קטגוריית מוצרים שיש לה כוח השהייה.

כללי המסחר באמזון

עליך להיות מודע לכך שלאמזון יש כללים וכללים שונים כשאתה מוכר באמזון. אתה יכול להשתמש בשיטה שונה עבור שווקים שונים. באוסטרליה, אתה יכול להשתמש רק בחשבון FBA. לאחר מכן תוכל לשלוח את המוצרים שלך ישירות לאמזון. בשביל זה, תצטרך להשקיע קצת יותר בשיווק. ברגע שיש לך את המלאי שלך, את המוצרים שלך, ואתה מוכן למכור באמזון.

לאחר שבחרתם נישה, חשוב להתמקד בתכונות וביתרונות של המוצר שלכם. לאחר מכן תוכל להתמקד ביתרונות ובתכונות של המוצר. לדוגמה, אתה יכול למכור חולצת טריקו ספורט מצחיקה. מוצר זה יעזור לך לבנות את המותג שלך ולהפוך את העסק שלך למצליח יותר. זכור כי צרכנים נוטים יותר לקנות משהו שהם אוהבים מאשר משהו שהם יכולים להרשות לעצמם.

בחירת הנישה

חשוב לבחור נישה. המוצרים שלך חייבים להתבלט. מילות מפתח יכולות לעזור לך למשוך את תשומת הלב של הלקוחות הנכונים. אם מוצר פופולרי, סביר יותר שהוא יימכר היטב באמזון. עליך לכלול גם מידע על הממדים והצורות של המוצרים שלך. הרישום של המוצר שלך צריך לכלול מידע על התכונות והמידות העיקריות של המוצר שלך. זה צריך לכלול גם מילת מפתח או שתיים עבור המוצר שלך. בכל הנוגע למחיר המוצר שלך, הקפד לכלול כמה שיותר מחירים.

חשוב לכלול את התכונות העיקריות של המוצר שלך. עליך לכלול גם מידע כמו מידות והוראות טיפול ברישומים שלך. זה צריך להיות כתוב היטב ולהכיל דקדוק מתאים. אם המוצרים שלך ייחודיים ונמכרים באינטרנט, אתה יכול לצפות שהמוצר שלך ייראה על ידי אלפי לקוחות. אם בחרת למכור את המוצרים שלך באמזון, הקפד לא להעתיק רישום של מוכר אחר. ודא שיש לך את UPC המקורי אם אתה מוכר מוצר מקורי.

כדאי גם לדעת מה התחרות מוכרת. אתה צריך גם להכיר את החוקים של כל מדינה שבה המתחרה שלך מוכר. תשלומים חוצי גבולות יכולים להיות דרך מצוינת לחסוך כסף וטרחה, למרות שזה עשוי להיראות מוזר בהתחלה. כך תמכור את המוצרים שלך באתר הפופולרי. אל תתמהמה! אל תשכח להשוות את הביקורות שלך לאלו של המתחרים שלך.

אם אתם לא יודעים איך להתחיל, מומלץ להיעזר בשירותיה של חברת ייעוץ וליווי מקצועי לסוחרים, מותגים וחברות באמזון. לפרטים נוספים היכנסו לאתר rpgecom – החברה המובילה בישראל למסחר באמזון

אהבתם את הכתבה? שתפו...
לקבלת מידע נוסף

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים באותו הנושא