טיפים לקניית מזרן

תוכן עניינים

רכישת מזרון היא החלטה חשובה. ישנם מגוון דברים שכדאי לקחת בחשבון כשמדובר בבחירת המיטה המושלמת עבורך, כגון קשיחות, מד סליל ויכולת כוונון. כאשר קונים מזרון מוקצף או היברידי, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון.

תְקִיפוּת

בחירת המוצקות הנכונה למזרן היא אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת רכישת מיטה חדשה. זה יכול למנוע כאבי גב וצוואר, לעזור לך לישון טוב יותר, ואפילו לשפר את הביצועים הספורטיביים שלך. זה יכול להיות קשה לקבוע את המוצקות המתאימה לך.

יציבותו של מזרון נמדדת בסולם הנע בין 1 ל-10. מזרן עם מד סליל פחות מ-15 נחשב ליציב. מזרון עם מד גדול מ-12 נחשב רך.

כאשר בוחנים את יציבות המזרון, תרצו לשקול את החומר ממנו הוא עשוי. חומרים מסוימים, כגון פולי מוקצף, ידועים ביכולתם להתאים לגוף ולהציע הקלה עמוקה בלחץ. לטקס הוא חומר פופולרי נוסף.

כמו כן, תצטרך לשקול את גודל המזרן. המזרן בגודל קווין סייז צריך לכלול לפחות 400 סלילים. זה אמור לספק לך תמיכה ברמה טובה.

מוצקות המזרן האופטימלית תלויה במספר גורמים, כגון המשקל, תנוחת השינה והעדפות הטמפרטורה שלך. המזרן המושלם יספק תמיכה, ירפד נקודות לחץ וימנע שקיעה עמוקה.

יש אנשים שמצליחים לברוח עם מזרון בינוני-קשיח, בעוד שאחרים מעדיפים מזרון קשיח מאוד. מזרון עם דירוג מוצקות בין שש לשבע הוא הטוב ביותר עבור ישנים במשקל ממוצע.

מזרונים יציבים במיוחד מומלצים לסובלים מכאבי גב. הם מספקים תמיכה נוספת. על המזרן להיות בעל שכבת מעבר כדי לשמור על עמוד השדרה שלך ביישור ניטרלי. כמו כן, ודא שאתה ישן על משטח יציב כגון מזרון מתכוונן.

תצטרך לעשות את המחקר שלך לפני שאתה מבצע רכישה גדולה כמו קניית מזרון. הדרך הטובה ביותר לקבל החלטה היא למצוא את המזרן הטוב ביותר למבנה הגוף שלך. אתה יכול לחפש באינטרנט ביקורות על מזרונים או לנסות ניסוי שינה כדי לראות כיצד פועלות רמות מוצקות שונות וסגנונות שינה.

זה לא כל כך קשה למצוא את המזרן המתאים. חברות רבות מציעות ניסויי שינה באינטרנט, המאפשרים לכם לנסות רמות מוצקות שונות ולבחור את המזרן הטוב ביותר עבורכם.

היברידי לעומת קצף כולו

הבחירה בין מזרון היברידי למזרן מקצף בלבד היא החלטה שתהיה תלויה בהעדפות ובצרכים האישיים שלכם. שני סוגי המזרנים הללו נבדלים זה מזה בתמיכה, במוצקות ובנוחות שלהם. שניהם מתאימים יותר לתנוחות שינה שונות. לדוגמה, כלאיים הם הטובים ביותר עבור ישנים גב, בעוד קצף זיכרון הוא הטוב ביותר עבור ישנים בצד.

היברידיות מיוצרות על ידי שילוב של ליבת תמיכה מוצקה עם קצף שכבה. לכל היברידית תחושה ייחודית בגלל שכבות הקצף. לדוגמה, כלאיים מסוימים עשויים להכיל שכבה עליונה רכה, בעוד שאחרים מכילים שכבה עליונה פולי-קצף או קצף לטקס.

היברידיות עמידות ותומכות יותר מקצף זיכרון אבל הם גם יקרים יותר. הם גם רועשים יותר לאורך זמן. הם גם לא יעילים בבידוד תנועה כמו מזרון קצף.

להיברידיות רבות יש שכבה עליונה רכה שיכולה להפוך אותן לנוחות יותר עבור זוגות החולקים מיטה. הם גם מספקים איזון מצוין של נוחות ותמיכה.

היברידי הוא בדרך כלל קצת יותר יקר מאשר מזרן קצף, אבל הם יכולים להחזיק מעמד כמה שנים. הם גם נושמים יותר מה שהופך אותם לבחירה מצוינת עבור ישנים חמים.

סביר להניח שמזרן היברידי ייפול מאשר מזרן שכולו קצף. זה מקל על מוגבלי ניידות להיכנס ולצאת מהמיטה שלהם. הם גם בחירה טובה עבור אנשים שמסתובבים לעתים קרובות בזמן שהם ישנים. המזרון ההיברידי גם מספק תוספת קווי מתאר לגוף, מה שהופך אותו לבחירה טובה עבור אנשים שמוצאים שהם צריכים להתהפך בזמן שהם ישנים.

כדאי לחקור את כל האפשרויות לפני שתחליטו איזה מזרון מתאים לכם. נסה לקנות מחברה שמאפשרת לך לבדוק את המוצרים שלה. זה יעזור לך לבחור את ההתאמה הטובה ביותר לצרכים שלך.

מזרון היברידי הוא בחירה טובה אם אתה רוצה מזרן המציע גם תמיכה וגם נוחות. הם עמידים ויכולים להכיל משקלים כבדים יותר.

מד סליל

חשוב לבחור את מד הסליל הנכון בקניית מזרון. מד שגוי יכול לגרום למזרן שלא מספק את התמיכה או הנוחות שאתה צריך. זה יכול גם לגרום למזרן שלך לצנוח, מה שיכול להגביל את התנועה שלך.

בדרך כלל, מזרנים משתמשים בטווח של 12 עד 15 סלילים. סלילים דקים יותר מציעים יותר נתינה, בעוד שעבים יותר מספקים יותר תמיכה. סלילי מד נמוך יותר תומכים ועמידים יותר מאשר סלילי מד גבוה יותר.

גורם נוסף המשפיע על איכות המזרון הוא סוג התוספת. מותגים מסוימים משתמשים בסלילי מדדים גבוהים יותר במקומות אסטרטגיים, בעוד שאחרים משתמשים בציפוי דק יותר. זה יכול להשתנות לפי מותג, אבל עדיף לבחור מזרון שמשתמש ב-שילוב של שני הסוגים.

היבט חשוב נוסף הוא מספר “תורות העבודה”. מספר “סיבובי העבודה” מתייחס למידת הדוק של כל סליל. למזרון מוצק יותר יש פחות סיבובי עבודה ולרך יותר יש יותר.

רוב הצרכנים מחליפים מזרון לפני שהסלילים נשחקים. המזרן יאבד את הנוחות שלו ויצנח כשהסלילים יישחקו. סלילים רופפים עלולים ליצור נקודות רכות, והצניחה שנוצרה עלולה לגרום לעיוות.

כדאי לבדוק את ספירת הסלילים אם אתם חושבים על מזרון קפיצים פנימי. חשוב לבחור מזרון עם יותר מ-300 סלילים למזרון קווין סייז, ו-450 למזרן קינג סייז. מזרון סליל עם כיס או מזרון מיקרו-סליל עשוי להיות בחירה טובה יותר. הם יותר תומכים ונוחים.

נוחות המזרון יכולה להיות מושפעת מהחומר המשמש לכיסוי הסלילים. מזרנים מסוימים כוללים עיצוב מחסנית להחלפה, המאפשר לך לשנות את שכבת הנוחות. חשוב לוודא שהסלילים עברו מזג. זהו תהליך שבו הסלילים מחוממים ומצננים כדי ליצור אותם לאורך זמן.

כמו כן, קחו בחשבון את העובי והאיכות של שכבת הנוחות. שכבת נוחות דקה עלולה לגרום לסלילים להתכופף בתדירות גבוהה יותר. שכבת נוחות עבה יותר תשמור על הסלילים בצורה ארוכה יותר, ותבטיח שהם מחזיקים מעמד לאורך שנים.

מיטות מתכווננות

המיטה המתכווננת הנכונה יכולה להקל על שנת לילה נינוחה, כמו גם להפחית כאבי מפרקים וגב. מיטות מתכווננות רבות בעלות יכולות נגד נחירות ועיסוי כדי להקל על השינה שלך. עם זאת, חשוב גם למצוא מזרון התואם לבסיס המיטה המתכוונן.

בקניית מיטה מתכווננת, קחו בחשבון את טווח ההתאמה ומגבלת המשקל. לחלק מהמיטות המתכווננות יש תכונות מתקדמות יותר כמו דגמים מפוצלים, המאפשרים לכוונן צד אחד באופן עצמאי.

בסיס מתכוונן הוא אפשרות מצוינת עבור אנשים שאוהבים לצפות בטלוויזיה בזמן שהם ישנים. זה מאפשר לך להתאים את החלק התחתון והחלק העליון של המזרון, ומספק את הנוחות הטובה ביותר בזמן השינה.

מיטות מתכווננות הפכו פופולריות יותר ויותר במהלך השנים האחרונות. הם דרך נוחה ופשוטה לשפר את סביבת השינה שלך ולקדם מיצוב טוב יותר של הגוף.

אנשים עם כאבי צוואר וגב כרוניים ימצאו מיטות מתכווננות שימושיות. דגמים רבים יכולים להיות מצוידים בהגדרות ארגונומיות שיכולות להציע הקלה לחולי דלקת פרקים.

אמנם ישנם יתרונות רבים בבעלות על מיטה מתכווננת, אך ישנם כמה חסרונות. דגמים מסוימים קשים להגדרה. למי שאינו בקיא בהרכבת רהיטים, ייתכן שיהיה צורך בסיוע. כמו כן, חשוב לבחור מיטה שעשויה מחומרים איכותיים. זה יבטיח שהמזרון שלך ימשיך להציע את התמיכה והעמידות שאתה צריך.

האחריות היא שיקול נוסף. חלק מיצרני מיטות מתכווננות מציעים אחריות מוגבלת לכל החיים עבור מסגרות הפלדה שלהם והחלקים המכניים בתוך הבסיס. אחרים מספקים רק אחריות לשנה שנייה על חלקים.

בעוד שמיטות מתכווננות הן אפשרות זולה, הן עשויות לעלות ביוקר. חלק מהמיטות המתכווננות היקרות ביותר עמוסות בתכונות כגון שלטים אלחוטיים, הטיית כרית, אפשרויות גובה מרובות ויכולות עיסוי.

אם אתם שוקלים לקנות מיטה מתכווננת, חשוב לעשות שיעורי בית ולהקפיד בהקשבה לטענות היצרן. המיטה המתכווננת הטובה ביותר עבורכם תהיה כזו שתתאים לצרכים שלכם.

נכתב בשיתוף חברת וורטקס מזרנים

אהבתם את הכתבה? שתפו...
לקבלת מידע נוסף

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים באותו הנושא